Logo

Marketing MIX

Kup monitor Samsung i wygraj kabriolet!

Rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca sprzedaż monitorów multifunkcyjnych (MFM) marki Samsung. Akcja jest skierowana do klientów końcowych i przebiega pod przewrotnym hasłem „Nadwoje Babka wróżyła". Koncepcja kreatywna kampanii została zbudowana wokół motywu przewodniego, jaką jest postać tytułowej Nadwoje Babki. Główne przekazy podkreślają możliwości wyboru, jakie daje monitor MFM – użytkownik ma możliwość wyboru: albo monitor albo telewizor.

Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym główna nagroda to samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, wystarczy kupić jeden z objętych promocją monitorów*, zarejestrować się na stronie www.nadwojebabka.samsung.pl/ i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej propozycji. Oprócz samochodu, w konkursie można również wygrać jeden z dziesięciu monitorów Samsung P2770HD. Konkurs wspierany jest internetowo przez profil na portalu społecznościowym Facebook oraz kanał z klipami video na portalu YouTube. Wparcie akcji w sklepach jest realizowane z wykorzystaniem materiałów POS takich, jak floor stickery, wobblery i ulotki.

Koniec kampanii przewidziany jest na 23 maja 2010.