Logo

Marketing MIX

Lorenz stawia na rekomendacje konsumenckie

Firma Lorenz kontynuuje promocję orzeszków Nic Nac’s z wykorzystaniem rekomendacji konsumenckich. Aby zwiększyć grupę ambasadorów Nic Nac's Lorenz zdecydował się poszerzyć zasięg akcji o kolejne miasta. Najbardziej aktywni eksperci w wieku 16-29 lat otrzymają paczki z zestawem produktów. Imienne zaproszenie oraz komunikacja skierowana do ambasadorów ma wzmagać ich zaangażowanie w projekt, identyfikację z produktem oraz dostarczać ciekawy temat do rozmowy ze znajomymi. W celu dotarcia z wiarygodną rekomendacją do szerszego grona osób, została zwiększona zawartość paczki – każdy uczestnik dostanie 6 opakowań orzeszków dla siebie i 30 dla swoich znajomych.Zadaniem uczestników jest zapoznanie się z materiałem edukacyjnym dotyczącym orzeszków Nic Nac's, wypróbowanie ich, dystrybucja wśród znajomych otrzymanych produktów oraz aktywny udział w konkursach i na forum poświęconym kampanii.