Logo

Marketing MIX

Konrad czyta bajki dla ING

Ruszyła nowa kampania reklamowa konta internetowego ING Banku Śląskiego, w której Marek Kondrat czyta bajki dla dorosłych. "Tylko to mamy za darmo, co robimy sami" – takim morałem kończą się bajki opowiadane przez Marka Kondrata w kampanii ING. W nowej kampanii połączyliśmy tradycyjną formę literacką – bajkę z nowoczesnym medium, jakim jest Internet. Bajka opowiadana przez Marka Kondrata okazuje się być filmem umieszczonym na YouTube. Tak więc, mimo wykorzystania klasycznego utworu literackiego, do widza mówi nowoczesny bank, bo przecież taki jest ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. W kampanii wykorzystane zostaną 3 filmy. Działania promocyjne obejmą również prasę (tygodniki opinii i magazyny), internet (portale), outdoor (reklama na citylightach zlokalizowanych w 8 największych miastach) oraz kino. Autorem kampanii jest agencja Brain, media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.