Agencja interaktywna Emarketing Experts odpowiada za promocję stolicy austriackiego kraju związkowego Karyntii – miasta Klagenfurt am Wörthersee (Klagenfurt nad jeziorem Wörthersee). Klagenfurt nie był dotychczas zbyt dobrze znany polskim turystom. Poza fanami piłki nożnej, którzy pamiętają Klagenfurt choćby z meczów reprezentacji Polski w ramach mistrzostw Europy w 2008 roku, mało kto wie więcej o mieście.
Władze miasta dostrzegły potencjał Polski jako olbrzymiego rynku. Przedstawiciele Emarketing Experts przekonali Klagenfurt do rozpoczęcia działań promocyjnych. „Polskie społeczeństwo robi się coraz bardziej zamożne. Wprawdzie podróżujemy swobodnie dopiero od początku lat 90-tych, jednak większość aktywnych Polaków odwiedziła już te najbardziej znane miejsca w Europie, takie jak Paryż, Londyn, Rzym, czy Wenecję. Wydaje się, że czas poznać już również te mniej znane. Naszymi działaniami chcemy zachęcić naszych rodaków do zapoznania się z tym, co oferuje położony na południu Austrii Klagenfurt. A ma do zaoferowania bardzo wiele” – przekonuje Mariusz Lisiecki – współwłaściciel agencji Emarketing Experts.
Pierwszym z działań było stworzenie przez Emarketing Experts serwisu internetowego www.poznajklagenfurt.pl. Ubrany w efektowną szatę graficzną serwis prezentuje obszerne informacje o mieście, jego historii i atrakcjach turystycznych. Informacje uzupełnione są licznymi zdjęciami. W celu ułatwienia dotarcia internautów z różnych grup informacje zostały podzielone na cztery kategorie: Klagenfurt romantyczny, rozrywkowy, kulturalny i rodzinny.
10 maja ruszył konkurs, w którym do wygrania jest m.in. tydzień w luksusowym hotelu w Klagenfurcie wraz z przelotem na trasie Warszawa-Klagenfurt-Warszawa dla dwóch osób. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się w serwisie www.poznajklagenfurt.pl oraz zaprosić do serwisu jak największą liczbę znajomych. Można to zrobić zarówno wypełniając odpowiedni formularz w serwisie, jak też publikując zaproszenie na własnej tablicy w serwisie społecznościowym Facebook. Za każde zaproszenie uczestnicy otrzymują punkty. Osoby, które zdobędą największą liczbę punktów, zostaną nagrodzone.