Logo

Marketing MIX

Agencja Endorfina Events i cykl selectD.

Endorfina zajęła się realizacją wydarzeń z cyklu selectD w wyniku wygranego na początku 2010 r. przetargu. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny projektu.

Główną ideą cyklu jest przedstawienie grupie docelowej świata marki. Na potrzeby akcji agencja opracowała specjalną aplikację, dzięki której konsumenci sami tworzą wizualizacje pojawiające się w całym klubie. Wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym a aplikacja obsługiwana jest za pomocą dużych ekranów dotykowych. Kreowane przez uczestników wizualizacje są okazją do wygrania atrakcyjnych nagród. Podczas każdej imprezy wyłaniany jest jeden zwycięzca.

To pierwsza promocja tego typu w kanale HoReCa w Polsce. Koncepcja interaktywnej zabawy, w której każdy z uczestników eventu może wcielić się w rolę VJ'a łączy trzy podstawowe cele akcji: interakcję z konsumentem, zbieranie danych osobowych oraz przedstawienie wartości marki. Imprezy odbywać się będą w klubach w 6 największych miastach Polski.