Logo

Marketing MIX

Ecco szykuje Walkathon

11 września na warszawskiej Agrykoli odbędzie się Ecco Walkathon. To szósta edycja tego wydarzenia w Polsce.

Uczestnicy tegorocznego Ecco Walkathonu będą spacerować po Warszawie, po dwóch trasach: o długości 6 i 10 kilometrów. Za każdy przebyty kilometr firma Ecco, duński producent obuwia, organizator akcji, wpłaci 4 złote na konto wybranej przez uczestnika spaceru organizacji charytatywnej.

Zebrane fundusze zostaną przekazane na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce (wsparcie rodzinnego domu czasowego pobytu „Puchatek” w Biłgoraju), Fundację TVN „Nie jesteś sam” (wsparcie projektu budowy Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Instytucie Onkologii w Warszawie) oraz organizacji ekologicznej WWF (ochrona naturalnych siedlisk niedźwiedzi polarnych w Arktyce).

Z roku na rok Ecco Walkathon przyciąga coraz większą liczbę uczestników. W 2009 r. wspólnie spacerowało prawie 20 tys. osób, które uzbierały łącznie ponad 700 tys. zł.

Bilety na tegoroczny Walkathon można nabyć w sklepach Ecco na terenie całej Polski od 1 lipca 2010 r. w cenach: dorośli – 
15 zł, dzieci – 10 zł. Bilet upoważnia do odbioru pakietu startowego, w skład którego wchodzą: plecak, woda, jabłko, przewodnik po trasach, smycz i identyfikator.