Logo

Marketing MIX

Kampania www.giftsonline.pl w Google AdWords

Ruszył kolejny etap promocji wortalu www.giftsonline.pl. Dzięki wykorzystaniu programu AdWords, osoby poszukujące w Internacie pomysłu na gadżet reklamowy, przekierowywane są na stronę pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych. Według twórców serwisu, wyniki uzyskane zaraz po rozpoczęciu współpracy z Google są imponujące. Zaledwie w ciągu ubiegłego weekendu, serwis odwiedziło 10 razy więcej użytkowników w porównaniu do analogicznego okresu sprzed kampanii. „A to dopiero początek ofensywy giftsonline.pl” – zapowiada lider projektu.

W połowie ubiegłego tygodnia ruszyła kampania promocyjna serwisu www.giftsonline.pl. Już w pierwszy weekend, ilość odwiedzin pierwszej w Polsce internetowej wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych wzrosła aż dziesięciokrotnie, a to dopiero początek.

– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie programu Google AdWords w  promocji naszego wortalu, by utrzymać i dodatkowo podkręcić pozytywny buzz wokół www.giftsonline.pl  – tłumaczy decyzję Tomasz Gębka, marketing menedżer projektu. – Kampania wystartowała 11 maja. Od tego momentu jeszcze uważniej śledzimy codzienne statystyki wejść, by jak najdokładniej zdefiniować zapytania, przekierowujące Internautów na stronę www.giftsonline.pl. Nie ukrywam, że wyniki uzyskane zaraz po uruchomieniu kampanii napawają nas optymizmem. Aż dziesięciokrotny wzrost ilości odwiedzin musi robić wrażenie.

Osoby poszukujące pomysłu na idealny upominek firmowy, mogą teraz – wchodząc na www.giftsonline.pl – wybierać spośród 12 tys. prezentowanych w wortalu gadżetów reklamowych.
– Ilość dodawanych do wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych systematycznie rośnie. Jeszcze dwa tygodnie temu komunikowaliśmy, że na giftsonline.pl zarejestrowanych zostało 11 tysięcy gadżetów; dziś jest ich już o tysiąc więcej – informuje Gębka. – Rośnie również liczba firm, które prezentują swoje porftolio na łamach serwisu. Dzisiaj jest ich równa setka. Codziennie jednak napływają do nas nowe zapytania, dotyczące możliwości i warunków współpracy z giftsonline.pl – dodaje.

Serwis www.giftsonline.pl jest, jak na razie, jedyną tego typu witryną na polskim rynku internetowym. Wortal, dedykowany branży gadżetów reklamowych, łączy funkcję wyszukiwarki z możliwością porównywania cen prezentowanych w serwisie produktów, umożliwiając użytkownikom zestawianie wybranych gadżetów w przejrzystą listę i eksportowanie jej do pliku PDF. Tak przygotowany dokument można zachować i/lub – opatrzony własnym logotypem – wydrukować bądź przesłać do potencjalnego klienta. Cel przyświecający twórcom serwisu www.giftsonline.pl pozostaje wciąż ten sam: „łączyć i przybliżać wielki, fascynujący świat gadżetów” – deklaruje Tomasz Gębka.