Logo

Marketing MIX

Majowy OOH magazine już na rynku!

Majowy OOH magazine rozwija się razem z wiosną, więc w numerze pojawił się nowy dział, gdzie eksperci z Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej spojrzą profesorskim szkiełkiem i okiem na kampanie billboardowe. Maj zaowocował także V edycją Festiwalu Plakatu Reklamowego, a że niedługo ulice miast zakwitną wizerunkami kandydatów na prezydenta, temat konkursu musiał być  politycznie zaangażowany. Na łamach majowego numeru OOH magazine wywiad ze zwycięzcą konkursu – Adamem Ignaciukiem, z którym rozmawiamy na temat kreacji jego plakatu oraz jego wizji outdoroowego krajobrazu miasta. Czytelnicy poznają także arkana kampanii reklamowej Maxwell House, która ruszyła w miasto z pierwszym etapem relaunchu marki. W wiosennym wydaniu magazynu także ciekawe opracowania na temat największych formatów out of home, ekranów Digital Signage wykorzystywanych do działań promocyjnych na terenie sklepów odzieżowych, materiałów POS w przestrzeni księgarni, eventów integracyjnych oraz innowacji w podłożach do druku wielkoformatowego. Do tego małe co nieco na temat reklamy świetlnej, druków zabezpieczonych oraz trendów w kalendarzach na 2010 rok! Gratis – artykuł na temat kontrowersyjnej reklamy, która depcząc wszelkie świętości zostawia trwały ślad w umysłach odbiorców – jaki jest mechanizm łamania tabu w reklamie? Więcej w majowym numerze OOH magazine!

Oczywiście nie zabraknie stałych rybryk:

– Przerwy na Reklamę
– felietonu Sławomira Krynickiego
– newsów branżowych
– Wojny Płci