Logo

Marketing MIX

Nośniki AMS w parkach handlowych M1 i IKEA

AMS udostępnił nowe nośniki z 52 powierzchniami reklamowymi na terenach parków handlowych firmy Inter IKEA Centre Polska oraz 31 nowych powierzchni reklamowych na terenach i  budynkach centrów handlowych M1 w całej Polsce. Inwestycje są realizowane w konsekwencji wygranych w ubiegłym roku konkursów ofert. W wyniku podpisanych umów w parkach handlowych IKEA AMS postawił billboardy 18 m2, backlighty 18 m2 i 32 m2 oraz citylighty. Na terenach M1 stanęły natomiast billboardy 18 m2.. – Nowe inwestycje w okolicach największych centrów handlowych w Polsce uatrakcyjniły naszą ofertę handlową. Wierzymy, że dla reklamodawców  ważnym atutem będzie możliwość skorzystania  z nośników usytuowanych w bardzo popularnych i masowo odwiedzanych miejscach – podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.