Logo

Marketing MIX

PIAP patronem gifts exclusive

Polska Izba Artykułów Promocyjnych objęła patronatem branżowym targi gifts exclusive. Imprezę, na której wystawiać się będą najwięksi dostawcy artykułów promocyjnych, zaplanowano w Warszawie na 14 i 15 września. Podczas trwania targów, PIAP zapowiada aktywne pozyskiwanie nowych członków stowarzyszenia. Organizator gifts exclusive, Promo Gifts (Sp. z o.o.), zwrócił się do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych z prośbą o objęcie patronatem branżowym targów gadżetów reklamowych, organizowanych jesienią w Warszawie. Podczas imprezy, która odbędzie się w przestronnym klubie Space w centrum miasta, swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Stąd, między innymi, ekskluzywność planowanej imprezy. – Ekskluzywność gifts exclusive wynika przede wszystkim z ograniczonej ilości wystawców. Stawiamy na jakość, a nie ilość prezentowanych ofert – informuje Agnieszka Moszczyńska, PR manager Promo Gifts. – Do udziału w przedsięwzięciu zaprosiliśmy więc niewiele ponad 30. wystawców.

Jednak targi gifts exclusive to przede wszystkim doskonała możliwość promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i rekrutacji nowych członków stowarzyszenia. – Podczas gifts exclusive działania promocyjne PIAP kierowane będą przede wszystkim do odwiedzających targi przedstawicieli agencji reklamowych – wyjaśnia Magda Owczarska, wiceprezes PIAP. – Taka impreza, na którą w charakterze zwiedzających zapraszani są właśnie pracownicy agencji, to znakomita szansa na nawiązanie relacji biznesowych oraz pozyskanie nowych członków. Zamierzamy tę szansę właściwie wykorzystać. Poza tym, większość wystawiających się na gifts exclusive producentów i importerów gadżetów reklamowych należy do Izby – dodaje.

Tragi gifts exclusive zaplanowano w wyjątkowo gorącym dla branży gadżetowej okresie. Początek jesieni to bowiem idealny moment dla dostawców na prezentację oferty świątecznej. Organizatorzy szacują, że – dzięki targom gifts exclusive – najwięksi producenci i importerzy artykułów promocyjnych zaprezentują swoje portfolio przedstawicielom co najmniej kilkuset agencji reklamowych z całej Polski.

Obok Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, patronat nad gifts exclusive objął również serwis www.giftsonline.pl, będący jednym ze stu członków PIAP.