Logo

Marketing MIX

OOH magazine na targach Screen Media Expo Europe 2010

Miesięcznik OOH magazine reprezentował polskie media branżowe podczas Screen Expo Europe 2010.
Targi poświęcone DOOH (Digital Out of Home) i Digital Signage odbyły się na początku maja w Londynie. Stoisko OOH cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno innych wystawców, jak i zwiedzających. Efekty nawiązanych kontaktów już wkrótce na łamach magazynu!

"OOH magazine" wziął udział w tegorocznej – piątej już – edycji Screen Media Expo. Podczas dwutygodniowych targów, które odbyły się w londyńskim Earls Court, swoją ofertę prezentowało ponad 130 firm z całego świata. Dwie, równolegle odbywające się w ramach Screen Media Expo Europe 2010 imprezy –  Screen Media Expo i DOOH Expo – odwiedziło w sumie ponad pięć tysięcy zwiedzających. Wystawcy biorący udział w targach, zarówno producenci i dystrybutorzy ekranów cyfrowych, jak również korzystający z tego typu rozwiązań właściciele mediów outdoorowych i agencji reklamowych, prześcigali się w zaawansowaniu proponowanych rozwiązań technologicznych. Poza prezentacją oferty DS, celem targów było także zapoznanie zwiedzających z nowymi, nieustannie rozwijających się możliwościami sektora Digital Signage. Część ekspozycji dedykowana branży Digital Out of Home (DOOH) sprzyjała natomiast nawiązywaniu kontaktów stricte biznesowych. Odpowiednio zaaranżowana przestrzeń umożliwiła bowiem prezentację nowinek branżowych, a także wymianę profesjonalnych uwag i dotychczasowych doświadczeń pomiędzy przedstawicielami sektora reklamowego  a właścicielami i sprzedawcami mediów oraz ich  twórcami.

– Udział w Screen Media Expo to dla nas doskonała szansa prezentacji tytułu, w którym regularnie piszemy o pojawiających się, niestandardowych rozwiązaniach z zakresu Digital Signane – tłumaczy Tomasz Rola, eksport menedżer "OOH magazine". – Przy okazji, obecność na targach daje nam niepowtarzalną możliwość podpatrzenia najnowszych technologii i rozwiązań stosowanych w DS oraz nawiązania kontaktów, które z pewnością już niebawem zaowocują ciekawymi, wnikliwymi publikacjami na łamach OOH.

Redakcja "OOH magazine", podobnie jak kilka innych, wiodących tytułów poświęconych tematyce Digital Signane z całego świata, objęła patronatem mediowym tegoroczną edycję Screen Media Expo. Udział "OOH magazine" w targach, w Londynie został zrealizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.