Miesięcznik OOH magazine reprezentował polskie media branżowe podczas Screen Expo Europe 2010.
Targi poświęcone DOOH (Digital Out of Home) i Digital Signage odbyły się na początku maja w Londynie. Stoisko OOH cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno innych wystawców, jak i zwiedzających. Efekty nawiązanych kontaktów już wkrótce na łamach magazynu!
"OOH magazine" wziął udział w tegorocznej – piątej już – edycji Screen Media Expo. Podczas dwutygodniowych targów, które odbyły się w londyńskim Earls Court, swoją ofertę prezentowało ponad 130 firm z całego świata. Dwie, równolegle odbywające się w ramach Screen Media Expo Europe 2010 imprezy – Screen Media Expo i DOOH Expo – odwiedziło w sumie ponad pięć tysięcy zwiedzających. Wystawcy biorący udział w targach, zarówno producenci i dystrybutorzy ekranów cyfrowych, jak również korzystający z tego typu rozwiązań właściciele mediów outdoorowych i agencji reklamowych, prześcigali się w zaawansowaniu proponowanych rozwiązań technologicznych. Poza prezentacją oferty DS, celem targów było także zapoznanie zwiedzających z nowymi, nieustannie rozwijających się możliwościami sektora Digital Signage. Część ekspozycji dedykowana branży Digital Out of Home (DOOH) sprzyjała natomiast nawiązywaniu kontaktów stricte biznesowych. Odpowiednio zaaranżowana przestrzeń umożliwiła bowiem prezentację nowinek branżowych, a także wymianę profesjonalnych uwag i dotychczasowych doświadczeń pomiędzy przedstawicielami sektora reklamowego a właścicielami i sprzedawcami mediów oraz ich twórcami.
– Udział w Screen Media Expo to dla nas doskonała szansa prezentacji tytułu, w którym regularnie piszemy o pojawiających się, niestandardowych rozwiązaniach z zakresu Digital Signane – tłumaczy Tomasz Rola, eksport menedżer "OOH magazine". – Przy okazji, obecność na targach daje nam niepowtarzalną możliwość podpatrzenia najnowszych technologii i rozwiązań stosowanych w DS oraz nawiązania kontaktów, które z pewnością już niebawem zaowocują ciekawymi, wnikliwymi publikacjami na łamach OOH.
Redakcja "OOH magazine", podobnie jak kilka innych, wiodących tytułów poświęconych tematyce Digital Signane z całego świata, objęła patronatem mediowym tegoroczną edycję Screen Media Expo. Udział "OOH magazine" w targach, w Londynie został zrealizowany w ramach programu Innowacyjna Gospodarka i dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.