Logo

Marketing MIX

Na przystankach jak przy fortepianie

Wybrane wiaty autobusowe w Krakowie przybrały niecodzienny wygląd – w czerwcu na przystankach pojawiły się ławki z nadrukiem przedstawiającym krzesła fortepianowe, a na wykonanej z masy kauczukowej posadzce odwzorowana została klawiatura fortepianu. Projekt Krakowskiego Biura Festiwalowego zrealizował AMS.

Niekonwencjonalna aranżacja przystanków jest jednym z elementów projektu „Chopin w mieście”, na który do Krakowa zaprasza Prezydent Jacek Majchrowski. Projekt wpisuje Kraków w cykl obchodów Roku Chopinowskiego. – Wszystkie aktywności rozpisane do końca roku umieszczono w przestrzeni publicznej, a poszczególne elementy projektu wykorzystują niestandardowe działania oraz nowoczesne technologie. Projekt „Chopin w mieście” został dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – podkreśla Magdalena Sroka, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego.

– Z ogromnym entuzjazmem przystąpiliśmy do prac nad aranżacją krakowskich przystanków. To niezwykle ciekawy pomysł nie tylko ze względu na Rok Chopinowski, w który jesteśmy mocno zaangażowani, ale przede wszystkim ze względu na niebanalne wykorzystanie przestrzeni publicznej do komunikacji ważnych dla miasta działań – dodaje Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR AMS.

Pomysłodawcą projektu aranżacji wiat jest Krakowskie Biuro Festiwalowe. AMS przygotował szczegółowe wizualizacje oraz wykonał i współfinansował jego realizację.