Logo

Marketing MIX

Nowa odsłona deserów Delecta

Delecta, silny rynkowy gracz w kategorii deserów tradycyjnych, inwestuje w nowe opakowania i naturalne składniki produktów. Decyzja o odświeżeniu projektów torebek została podyktowana zmianą receptur deserów.

Linia galaretek, Dużych Kisieli i Dużych Budyniów z oferty marki Delecta zyskała odświeżony wizerunek, dzięki dynamicznym projektom opakowań. Ze składu produktów wyeliminowano sztuczne barwniki i konserwanty.

Nowe opakowania wyróżniają się naturalizmem zdjęć. Zrezygnowano z animacji na rzecz fotografii autentycznych deserów. Bliskie kadry podkreślają aksamitną konsystencję budyniu i kisielu oraz sprężystość galaretki. Te same aspekty produktów, w sposób skojarzeniowy, uwypukla zastosowane liternictwo. Kolorystyka tła, utrzymana w niebieskim lub żółtym odcieniu, nawiązuje do sposobu podania produktu – na zimno lub na ciepło. Smak każdego deseru podkreślono sugestywnym wizerunkiem np. owoców, umieszczonym w dolnej części frontu torebki.

Kreację projektów nowych opakowań deserów Delecta opracowała agencja Czteryczwarte.
Produkcję powierzono Grupie Kapitałowej Kęty.