1 czerwca, pod hasłem „Wypatruj letnich okazji!”, startuje kolejna kampania reklamowo – wizerunkowa Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmują nośniki outdoor, siatki wielkoformatowe, prasę regionalną, radio oraz mobile typu backlight.
Elementem charakterystycznym letniej kreacji jest punkt orientacyjny Bonarki – komin, który przybrał postać nadmorskiej latarni w biało-czerwone pasy. Visual stanowi połączenie skojarzenia wakacyjnych wędrówek z wypatrywaniem letnich okazji w Bonarka City Center.
Letnia kampania Bonarka City Center obejmuje swym zasięgiem zarówno Kraków, jak i okoliczne miejscowości. Kreacje z latarnią morską pojawiły się na ponad 100 nośnikach outdoorowych – billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Wsparcie stanowią reklamy na mobilach typu backlight, odwiedzające okoliczne powiaty.
Dodatkowo, po raz pierwszy, pojawi się nowy brand claim: „Największa z przyjemności”, odnoszący się do największej przestrzeni handlowej w Krakowie oraz komfortu robienia zakupów.
Dodatkowym wsparciem letniej kampanii będą także nowe directionale, które – w zmienionym layoucie – pojawią się w Krakowie od 1 czerwca.