Logo

Marketing MIX

Świat 3D postawiony do pionu

Dzięki nowej technologii opracowanej i opatentowanej przez Tridelity Display Solutions GmbH –  producentowi autostereoskopowych ekranów 3D – możliwe stało się wyświetlanie obrazów 3D w układzie pionowym, widocznych dla wielu użytkowników równocześnie bez konieczności zakładania specjalnych okularów.

Układ pionowy monitora otwiera szersze możliwości zastosowania w sklepach, centrach handlowych, na targach i w miejscach publicznych. Wymiarami zbliżony jest do obecnych tam reklam wyświetlanych na różnych ekranach Digital Signage, ale ma tę przewagę, że pokazywana reklama w każdej chwili może zmienić się w trójwymiarowy obraz widoczny bez okularów. Dodatkową zaletą proponowanego układu jest możliwość przedstawiania postaci, co ma szczególne znaczenie dla promocji mody. Nowe monitory Tridelity oferowane są w rozmiarach o przekątnej 55 "i 65" i ze względu na imponujący efekt „pop-out” (wychodzenia z ekranu) silnie zwracają uwagę, stając się bardzo mocnym „eye-catcherem”.    – Wyświetlacze 3D wymagające używania specjalnych okularów nie mogą być używane w Digital Signage, ponieważ aby oglądać trójwymiarowe reklamy, przechodnie musieliby nosić specjalne okulary. Nowoczesne monitory Tridelity GmbH niwelują ten problem i mogą dotrzeć z obrazem 3D do wszystkich przechodniów, a tym samym zrewolucjonizują rynek Digital Signage  – uważa Russo.   Rynek Digital Signage dynamicznie rośnie, a jego obroty szacowane są na kilka miliardów euro w 2015 r. – W ciągu najbliższych pięciu lat, udział ekranów 3D na rynku Digital Signage przekroczy 10%. – uważa Russo.