Logo

Marketing MIX

Orange reklamuje się ekologicznie

W czerwcu ruszyła kampania Orange reklamująca domowy Internet. Jest ona realizowana w całości na ekoplakacie – nowym, ekologicznym podłożu do druku oferowanym przez Cityboard Media. Z tej okazji w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli Orange, Cityboard Media i mediów połączone z prezentacją ekoplakatu.

Podczas spotkania reprezentanci Cityboard Media – Marta Bryła (pełnomocnik zarządu) i Michał Stan (prezes zarządu) opowiedzieli zebranym gościom o genezie wprowadzenia ekoplakatu na polski rynek oraz szczegółach technicznych tego nowego podłoża do druku. Przybliżyli także program społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez firmę. Jego filarem jest program Oko na eko, w ramach którego firma wdraża rozwiązania przyjazne środowisku. „Wybór proekologicznych rozwiązań staje się nieuchronnie wymogiem – i ze strony konsumentów i partnerów biznesowych. Dlatego właśnie proponujemy klientom korzystanie z ekoplakatu – i dziękujemy Państwu za ten wybór. Mamy nadzieję, że ta kampania będzie dla Państwa zachętą do korzystania  z tego produktu w przyszłości” – mówił prezes Michał Stan do przedstawicieli Orange.

Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował się na wybór proekologicznego podłoża dla swej ogólnopolskiej kampanii promującej domowy Internet.  – Jesteśmy otwarci na wszystkie nowe rozwiązania w reklamie. Do propozycji Cityboard Media przekonała nas wysoka jakość użytego materiału i fakt, że jest on przyjazny dla środowiska. Dla Grupy TP działania proekologiczne to bardzo ważna część biznesu – komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Grupy TP.