CAM Media S.A. realizuje kampanię ambientową dla Nike. „Twórz przyszłość” to hasło wizerunkowej kampanii marki Nike, która potrwa do 30 czerwca 2010.
Ambietową część projektu możemy oglądać od 22 maja w przejściu podziemnym w centrum stolicy. Na layoutach reklam królują gwiazdy tegorocznych Mistrzostw Świata w RPA. Gracze Nike to: Cannavaro, Ronaldo, Robinho, Ribery, Drogba oraz Rooney.
W kampanii wykorzystano powierzchnie ścian w tunelach, filary oraz nośniki typu backlight. Reklamy Nike zadziwiają przechodniów pełną dynamizmu kreacją, która przypomina o równie pełnym emocji kibicowaniu podczas zbliżających się Mistrzostw Świata.
Według badań przeprowadzonych przez CAM Media w ciągu miesiąca liczba przechodniów w przejściu podziemnym w centrum Warszawy sięga 4,5 mln. CAM Media dysponuje naściennymi rozwiązaniami mediowymi w sześciu największych miastach Polski. Ekspozycje CAM Media w przejściach podziemnych będą ewaluować o nowe rozwiązania technologiczne: ekrany LCD, kierunkową emisja dźwięku, łącza bluetooth do ściągania treści promocyjnych oraz motion panels.