Logo

Marketing MIX

Wyniki giftsonline.pl wciąż w górę

Twórcy giftsonline.pl mają kolejny powód do dumy. Uruchomiona miesiąc temu kampania promocyjna portalu, w której wykorzystywany jest program Google AdWords, zaowocowała odwiedzinami blisko 8. tysięcy nowych użytkowników. Statystyki pokazują, że czas, jaki osoby poszukujące gadżetów reklamowych spędzają na www.giftsonline.pl systematycznie rośnie. Możliwości pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych są więc coraz efektywniej wykorzystywane, co przekłada się na rozwój i doskonalenie stosowanych w serwisie rozwiązań.

W połowie maja ruszyła kampania promocyjna giftsonline.pl. Już w pierwszy weekend po starcie ilość odwiedzin serwisu www.giftsonline.pl wzrosła dziesięciokrotnie. Kolejne tygodnie tylko utwierdzają twórców portalu o słuszności podjętej decyzji. – Kampania giftsonline.pl w Google AdWords wystartowała 11 maja. Od tego momentu, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, uważnie śledzimy codzienne statystyki – wyjaśnia Tomasz Gębka, marketing menedżer projektu. – Pokazują one m.in., że w ciągu minionych czterech tygodni prawie osiem tysięcy wejść na www.giftsonline.pl wygenerowali nowi użytkownicy! Średnio spędzali oni w serwisie prawie 4 minuty, podczas których odwiedzali zwykle pięć lub więcej podstron. Wyniki te – po raz kolejny – utwierdzają nas w przekonaniu, że projekt giftsonline.pl skazany jest na sukces i jednocześnie dowodzą, że nasz serwis wciąż się rozwija. To cieszy i motywuje do dalszej wytężonej pracy – dodaje.

Jak wykazują statystyki, podczas pierwszego etapu kampanii, reklama serwisu www.giftsonline.pl wyświetlona została w wyszukiwarce Google blisko 70 tysięcy razy. W tym samym okresie znacznie wzrósł również udział tzw. nowych odwiedzin.

– Ponad 80% wejść na portal wygenerowali nowi użytkownicy – potwierdza z dumą Gębka. – Odwiedzający serwis Internauci coraz pełniej i chętniej korzystają z możliwości, jakie daje im nasza wyszukiwarko-porównywarka. Nic dziwnego, wchodząc na www.giftsonline.pl, osoby poszukujące pomysłu na idealny upominek firmowy, mogą teraz wybierać spośród ponad 13. tysięcy prezentowanych tam gadżetów reklamowych.

Jak zapewniają twórcy www.giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych – ilość dodawanych do serwisu gadżetów reklamowych systematycznie rośnie. Marketing menedżer projektu, potwierdza: – Uruchamiając kampanię promocyjną giftsonline.pl w Google AdWords, mówiliśmy o 11. tysiącach prezentowanych w serwisie produktów, dziś jest ich już ponad 13. tysięcy. Statystyki  firm prezentujących swoje porftolio na łamach serwisu, wyglądają równie optymistycznie. Miesiąc temu mieliśmy zarejestrowanych równo stu dostawców; dziś jest ich już 10 procent więcej.

Z niemniejszą satysfakcją, dotychczasowe wyniki komentuje Mirosław Kryska, właściciel Agencji Marketingu Internetowego Suport.pl, która realizuje kampanię reklamową w Google na zlecenie giftsonline.pl:
– Już po miesiącu trwania kampanii dysponujemy wystarczającą ilością danych, by kolejny etap był jeszcze efektywniejszy. Jest to możliwe, m.in. dzięki optymalizacji stawek cenowych dla pojedynczych słów lub pozycji, na których reklama giftsonline.pl powinna się wyświetlać po wpisaniu w wyszukiwarkę Google hasła zbieżnego z zawartością serwisu. W sumie przez ostatnie cztery tygodnie wejścia na www.giftsonline.pl odbywały się przez blisko dwa tysiące różnych słów kluczowych.

Kampania serwisu www.giftsonline.pl skonstruowana jest tak, by po kliknięciu w reklamę Internauta trafił na konkretną podstronę, na której znajdzie dokładnie to, czego szukał. Taka budowa kampanii nie tylko oszczędza czas użytkownika serwisu, ale również sprawia, że Google automatycznie nadaje reklamom wysoki „wynik jakości".

– To z kolei premiowane jest niższą stawką za kliknięcie i w rezultacie wyższą pozycją reklamy w Google bez konieczności angażowania dodatkowych środków finansowych – wyjaśnia Mirosław Kryska. – Jest to jedna z wielu dobrych metod prowadzenia kampanii linków sponsorowanych, jaką wdrożyliśmy dla giftsonline.pl – dodaje.

Do serwisu www.giftsonline.pl codziennie napływają kolejne zapytania, dotyczące możliwości i warunków współpracy. Administratorzy na bieżąco na nie odpowiadają i niekiedy sami przekazują dostawcom zapytania, dotyczące gadżetów reklamowych, które omyłkowo trafiają bezpośrednio do nich. Wszystko po to, by „łączyć i przybliżać wielki, fascynujący świat gadżetów”, jak konsekwentnie deklaruje Tomasz Gębka.

www.giftsonline.pl