A w nim:
– motoryzacja na outdoorze
– artykuły POS w sklepach wielkopowierzchniowych
– etapy tworzenia reklamy wieloformatowej
– Digital Signage w galeriach handlowych
– eventy dla klientów
– kampania nowych taryf Orange rozłożona na czynniki pierwsze
– wywiad z Michałem Stanem, prezesem zarządu firmy Cityboard Media, na temat perspektyw rozwoju ekologicznych podłoży do druku
– diagnoza sytuacji na rynku dostawców maszyn – wywiad z Markiem Michalakiem z Océ Poland
– o rynku mediów do druku z Marcinem Jaworowskim, Dyrektorem Zarządzającym Igepa Polska.
– od kuchni pokażemy organizację masowej imprezy plenerowej na przykładzie MEN’S DAY 2010
– uczeni ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie wzięli pod lupę kilka kampanii reklamowych i wyjaśnili, że Śląsk nie leży w kosmosie oraz że prosta reklama to dobra reklama
– a naszymi gwiazdami w czerwcu zostali: Mariusz Fyrstenberg i Marcin Matkowski, więc będzie przystojnie!