Logo

Marketing MIX

Czerwcowy numer OOH magazine niebawem na rynku!

A w nim:

–  motoryzacja na outdoorze
–  artykuły POS w sklepach wielkopowierzchniowych
– etapy tworzenia reklamy wieloformatowej
– Digital Signage w galeriach handlowych
– eventy dla klientów
– kampania nowych taryf Orange rozłożona na czynniki pierwsze
–  wywiad z Michałem Stanem, prezesem zarządu firmy Cityboard Media, na temat perspektyw rozwoju ekologicznych podłoży do druku
– diagnoza sytuacji na rynku dostawców maszyn – wywiad z Markiem Michalakiem z Océ Poland
– o rynku mediów do druku z Marcinem Jaworowskim, Dyrektorem Zarządzającym Igepa Polska.
– od kuchni pokażemy organizację masowej imprezy plenerowej na przykładzie MEN’S DAY 2010
– uczeni ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie wzięli pod lupę kilka kampanii reklamowych i  wyjaśnili, że Śląsk nie leży w kosmosie oraz że prosta reklama to dobra reklama
–  a naszymi gwiazdami w czerwcu zostali: Mariusz Fyrstenberg  i Marcin Matkowski, więc będzie przystojnie!