Trwa kampania reklamowa dla Tchibo promująca nową kawę Gold Crema – pełną złocistej pianki…. Na warszawskich taksówkach pojawiły się nośniki TAXi TOP wraz z plakatami reklamowymi oraz filiżankami kawy w formie 3D umieszczonymi na nośnikach reklamowych.
Pędząca przez miasto filiżanka kawy to widok dość niecodzienny, ale kto by się nie skusił na taką kawkę?! Perfekcyjnie wykonana filiżanka wraz z łyżeczką na górze przykuwa wzrok zarówno kierowców, jak i pieszych. A złocista pianka sprawia, że wygląda jak prawdziwa…
Za realizację kampanii reklamowej na taksówkach odpowiada TAXi-AD Polska, natomiast media zostały zaplanowane przez Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. Połączenie mobilności reklamy z ciekawą kreacją (w tym przypadku taksówki z filiżanką kawki) pozwala na bezpośrednie dotarcie z produktem do docelowej grupy odbiorców. Reklama zewnętrzna w formacie 3D należy do innowacyjnych form przekazu, które coraz bardziej zaskakują i cieszą się dużym zainteresowaniem, wśród klientów, kreując tym samym pozytywny wizerunek firmy. TAXi-AD Polska specjalizuje się w tego typu kampaniach reklamowych.