Logo

Marketing MIX

Kampania ambientowa Magnum Gold

Przez 6 letnich tygodni, do połowy lipca 2010 roku, w związku z wprowadzeniem na rynek polski nowego loda Magnum Gold, w sieci kin Cinema City będą trwać złote czasy w polskim kinie, czyli działania ambientowe wspierane reklamą z Benicio del Toro na ekranach.

Do połowy lipca wejścia do dwudziestu ośmiu sal kinowych w kinach Cinema City, zmienią się nie do poznania. Na drzwiach zostaną umieszczone specjalne naklejki imitujące drzwi do sejfu. Wszystko to zgodnie z założeniem, że to, co najcenniejsze, jest najlepiej strzeżone. Dalej czeka na widzów kolejna niespodzianka – z ciemnego przejścia trafiają wprost do lśniącego złotem „korytarza”, gdzie dzięki odpowiedniej grze świateł mogą zobaczyć kształt loda Magnum, który jest de facto … cieniem wejścia. „Złoty” korytarz nie tylko odbija światło, lecz także nawiązuje do nowego Magnum Gold. Celem akcji jest zaintrygowanie i zaskoczenie konsumenta poprzez oddziaływanie wielozmysłowe.

W kinach pojawią się także materiały wspierające sprzedaż: plakaty, nadruki na biletach oraz cenniki Magnum. Działaniom ambientowym będzie towarzyszyć kampania na ekranach kin Cinema City, Helios i Kinoplex. Widzowie obejrzą „sensacyjną” reklamę Magnum z udziałem takich gwiazd, jak zdobywca Oscara i innych prestiżowych nagród Benicio del Toro oraz aktorka znana z filmów „Gwiezdne Wojny” oraz „Szybcy i wściekli” – Caroline de Souza Correa.

Kampania ma na celu wypromowanie nowego produktu marki Magnum, a jej głównym celem jest podkreślenie wyjątkowości lodów Magnum Gold?! Akcja potrwa do połowy lipca. Jej zleceniodawcą jest Unilever Polska/Algida, a za kreację i realizację działań ambientowych odpowiada agencja ORANGEBLUE.