Logo

Marketing MIX

Targi gifts exclusive coraz bliżej

Do zaplanowanych na połowę września targów gadżetów reklamowych gifts exclusive pozostały niespełna trzy miesiące. Przedstawiciele Promo Gifts, którzy podkręcają tempo trwających od pewnego czasu przygotowań, są przekonani, że organizowana w warszawskim klubie Space impreza odniesie sukces i, jak podkreśla Agnieszka Moszczyńska, PR manager Promo Gifts: „wprowadzi relacje pomiędzy wystawiającymi się podczas gifts exclusive dostawcami a ich klientami na wyższy, niespotykany do tej pory poziom”.

Pomóc ma w tym nie tylko innowacyjna formuła oraz kompleksowa i profesjonalna organizacja, ale również samo miejsce, gdzie 14 i 15 września odbywać się będą tragi. Przestronny klub Space w centrum Warszawy, bo o nim mowa, stanowi swoistą gwarancję, że „kontakty biznesowe, nawiązane podczas targów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi gifts exclusive właścicielami i przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski, będą wyjątkowo owocne i przełożą się zarówno na ilość, jak i jakość zamówień gadżetów świątecznych z oferty prezentowanej, między innymi, podczas wrześniowej imprezy” – prognozuje Moszczyńska.

Jak zapowiadają organizatorzy, podczas targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Swój udział już wcześniej potwierdzili, m.in. tacy giganci, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska, Maxim, Mugserwis, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska. Do elitarnego grona wystawców wciąż dołączają kolejni – chocolissimo & ChocoTelegram, Grupa Infomax, Reda Polska, Senator, Słodkie Upominki oraz Stefania – Zakład Galanterii Skórzanej.

Partnerami gifts exclusive są InPost oraz systemexpo.pl – internetowy system obsługi imprez targowych. Partnerem strategicznym targów został serwis www.giftsonline.pl, będący pierwszą w wyszukiwarko-porównywarką gadżetów reklamowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły natomiast: miesięcznik „OOH magazine” oraz portale branżowe promomagazine.pl i marketingowiec.pl, a także Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która podczas imprezy planuje promocję i rekrutację nowych członków PIAP.

– „Podczas gifts exclusive działania promocyjne PIAP kierowane będą przede wszystkim do odwiedzających targi przedstawicieli agencji reklamowych” – wyjaśnia Magda Owczarska, wiceprezes PIAP. – „Taka impreza to znakomita szansa na nawiązanie relacji biznesowych oraz pozyskanie nowych członków. Zamierzamy tę szansę właściwie wykorzystać” – dodaje.

Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl, Marketingowiec.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będą również działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski oraz szeroko zakrojona kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie wykorzystane zostaną, m.in. billboardy mobilne. Organizator gifts exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.