Do zaplanowanych na połowę września targów gadżetów reklamowych gifts exclusive pozostały niespełna trzy miesiące. Przedstawiciele Promo Gifts, którzy podkręcają tempo trwających od pewnego czasu przygotowań, są przekonani, że organizowana w warszawskim klubie Space impreza odniesie sukces i, jak podkreśla Agnieszka Moszczyńska, PR manager Promo Gifts: „wprowadzi relacje pomiędzy wystawiającymi się podczas gifts exclusive dostawcami a ich klientami na wyższy, niespotykany do tej pory poziom”.
Pomóc ma w tym nie tylko innowacyjna formuła oraz kompleksowa i profesjonalna organizacja, ale również samo miejsce, gdzie 14 i 15 września odbywać się będą tragi. Przestronny klub Space w centrum Warszawy, bo o nim mowa, stanowi swoistą gwarancję, że „kontakty biznesowe, nawiązane podczas targów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi gifts exclusive właścicielami i przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski, będą wyjątkowo owocne i przełożą się zarówno na ilość, jak i jakość zamówień gadżetów świątecznych z oferty prezentowanej, między innymi, podczas wrześniowej imprezy” – prognozuje Moszczyńska.
Jak zapowiadają organizatorzy, podczas targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Swój udział już wcześniej potwierdzili, m.in. tacy giganci, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska, Maxim, Mugserwis, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska. Do elitarnego grona wystawców wciąż dołączają kolejni – chocolissimo & ChocoTelegram, Grupa Infomax, Reda Polska, Senator, Słodkie Upominki oraz Stefania – Zakład Galanterii Skórzanej.
Partnerami gifts exclusive są InPost oraz systemexpo.pl – internetowy system obsługi imprez targowych. Partnerem strategicznym targów został serwis www.giftsonline.pl, będący pierwszą w wyszukiwarko-porównywarką gadżetów reklamowych. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły natomiast: miesięcznik „OOH magazine” oraz portale branżowe promomagazine.pl i marketingowiec.pl, a także Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która podczas imprezy planuje promocję i rekrutację nowych członków PIAP.
– „Podczas gifts exclusive działania promocyjne PIAP kierowane będą przede wszystkim do odwiedzających targi przedstawicieli agencji reklamowych” – wyjaśnia Magda Owczarska, wiceprezes PIAP. – „Taka impreza to znakomita szansa na nawiązanie relacji biznesowych oraz pozyskanie nowych członków. Zamierzamy tę szansę właściwie wykorzystać” – dodaje.
Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl, Marketingowiec.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będą również działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski oraz szeroko zakrojona kampania outdoorowa w Warszawie, gdzie wykorzystane zostaną, m.in. billboardy mobilne. Organizator gifts exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.