Logo

Marketing MIX

Ekologiczna akcja edukacyjna na letnich imprezach Carlsberg Polska

Carlsberg Polska – w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu – rusza w letnią trasę, której celem jest edukacja ekologiczna uczestników imprez, sponsorowanych przez firmę, takich jak Dni Morza w Szczecinie, Dni Brzeska, Seven Festiwal w Węgorzewie, czy koncert Metallica na warszawskim Bemowie. Firma przygotowała EKOprogram "Zadbaj o środowisko", którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja Ekorozwoju.

Głównym celem tych działań pod wspólną nazwą "Zadbaj o środowisko" jest zwrócenie uwagi uczestnikom eventów na problem zaśmiecania miejsc bliskich zamieszkania, a w szczególności terenów zielonych, rekreacyjnych.

Pod hasłem "Zadbaj o środowisko" pełnoletni biesiadnicy będą zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – nagrody, tj. gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: czapki, maty plażowe, peleryny przeciwdeszczowe, długopisy i otwieracze.

Podczas akcji będą rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku będą się zajmować lokalne firmy recyklingowe.