Logo

Marketing MIX

Ikea ponownie wyróżniona przez Cityboard Media

„Wróć do mnie!” – nawoływał layout reklamowy Ikea kusząc obszernym (2500 miejsc) parkingiem i wygrywając majową rywalizację o tytuł Plakatu Miesiąca w konkursie City Plakat organizowanym przez Cityboard Media. Majowa kampania Ikea w Trójmieście była ściśle związana z przebudową lokalnego sklepu. Składające się na nią layouty informowały: „Zmieniam się dla Ciebie! 3x większa IKEA”, „Obiecuję, będzie lepiej! Koniec rozbudowy” i „Wróć do mnie! 2500 miejsc parkingowych” . Za kreacje odpowiadała agencja Mrufka PR. Majowy Plakat Miesiąca to kolejne wyróżnienie dla Ikea w konkursie City Plakat. Uwagę jurorów zwracały już kreacje reklamujące łódzką placówkę (II miejsca w listopadzie i grudniu, kreacje autorstwa Team One).

Wśród majowych plakatów wyróżnił się także layout Raffaello – „Więcej niż tysiąc słów”, nawiązujący do Dnia Matki. Tym razem jurorzy nie przyznali miejsca trzeciego.

W konkursie City Plakat, wspólnym projekcie Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii  Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6×3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.