Celebrując największe wydarzenie sportowe tego lata – Mundial w RPA – firma NIKE przygotowała dla wszystkich fanów piłki nożnej prawdziwą gratkę. W centrum Johannesburga, czwarty pod względem wysokości, mierzący 30 pięter i 138 metrów, budynek Life Center stał się nośnikiem najnowszej interaktywnej inicjatywy komunikacyjnej firmy Nike. Pomiędzy 90-metrowymi sylwetkami Cristiano Ronaldo i Robinho zainstalowano interaktywny ekran LCD o rozmiarach niemal połowy boiska. Kibice sportowi z całego świata mogą wyświetlić na nim swoje nagłówki i rozświetlać panoramę Johannesburga. Za pośrednictwem tej interaktywnej instalacji kibice mogą przesyłać osobiste wiadomości inspirujące ulubionych piłkarzy, a ich nagłówki przekształcają się w olbrzymie animacje górujące nad Johannesburgiem. Wiadomości zawierające maksymalnie 57 znaków do ponad 50 sportowców Nike z całego świata można przesyłać za pośrednictwem serwisów Facebook.com/nikefootball.com oraz Twitter. Co noc wybieranych jest do 100 nagłówków, następnie przekształcanych w cyfrowe animacje widoczne w całym Johannesburgu. Kibice, których nagłówki zostaną użyte, otrzymują osobiste powiadomienie ze zdjęciem nagłówka oraz utworzonej z niego animacji.