Logo

Marketing MIX

Nowy nośnik reklamowy z efektem 3D bez okularów w Multikinie

Multikino i Studio Animade wprowadzają do sieci Multikino pierwszy w Europie unikalny nośnik reklamowy 3D Digital Signage. Nowa forma reklamy pozwala na oglądanie obrazu 3D bez konieczności zakładania okularów. Jako pierwsza z nowych środków reklamy skorzysta telewizja nowej generacji n.

Multikino we współpracy z Animade  jako pierwsze w Europie wprowadza do swoich kin innowacyjną formę reklamy trójwymiarowej, którą można oglądać bez okularów.  Już wkrótce w holach wybranych kin sieci Multikino pojawią się monitory 3D, na których będą wyświetlane m.in. spoty reklamowe, trailery filmów i trójwymiarowe plansze reklamowe.  Standy 3D Digital Signage pojawią się już 9 lipca, w dniu premiery kultowego Shreka 3D.

Animade wybrało do tego projektu monitory opracowane i opatentowane przez niemiecką firmę Tridelity Display Solution GmbH – wiodącego producenta autostereoskopowych ekranów 3D.  Jest to najlepsze aktualnie dostępne na rynku rozwiązanie autostereoskopowe umożliwiające oglądanie efektów 3D wielu widzom bez konieczności zakładania specjalnych okularów czy korzystania z innych dodatkowych urządzeń.  To prawdziwa rewolucja!

Jako pierwsza z nowego nośnika reklamowego Multikina skorzysta telewizja nowej generacji n,  która już od 9 lipca pokazywać będzie  spot 3D promujący nowy produkt – innowacyjnego pilota dla dzieci, gwarantującego że w czasie oglądania telewizji młody widz nawet przypadkiem nie trafi na nieprzeznaczone treści.