Logo

Marketing MIX

Samsung prezentuje swoje nowe Biuro Prasowe!

Nowoczesne, kompleksowe, wygodne i intuicyjne – to kwintesencja nowego Biura Prasowego Samsung, które już od 29 czerwca dostępne jest pod adresem www.media.samsung.pl

Internetowe Biuro Prasowe powstało z myślą o jeszcze sprawniejszej i wygodniejszej komunikacji mediów z firmą Samsung Electronics Polska. Wyróżnia je przejrzystość, przyjazny, graficzny interfejs oraz jasny podział tematyczny dostępnych w biurze materiałów prasowych. Wszystko to sprawia, że media w bardzo prosty i intuicyjny sposób będą mogły pobrać m.in. informacje prasowe, pliki multimedialne, w tym filmiki i spoty reklamowe Samsunga, zdjęcia produktów. Docelowo będzie można również obejrzeć foto relacje z wydarzeń specjalnych organizowanych przez firmę Samsung.

Dziennikarz zarejestrowany w Biurze Prasowym będzie otrzymywał bezpośrednio z Samsunga informacje prasowe w ramach wcześniej zdefiniowanego (podczas rejestracji) zakresu tematycznego. Dzięki temu ryzyko przesyłania niechcianych treści ograniczone jest do minimum. Niezależnie od wysyłanych materiałów prasowych, wszystkie informacje można również znaleźć w zakładce „Komunikaty” – na stronie głównej biura. Dotyczą one zarówno tematów korporacyjnych, jak i produktów Samsunga dostępnych na polskim rynku. Firma zaproponowała tutaj nieskomplikowany podział na kilka kategorii: informacje korporacyjne, AGD, RTV, IT, Telecom.

Dostęp do zdjęć produktów Samsunga to kolejny, ważny atrybut internetowego Biura Prasowego. Ta największa, oficjalna i bezpłatna baza fotografii do pobrania jest stale rozbudowywana. Wszystkie materiały graficzne są zgromadzone w zakładce „Materiały dla mediów”. Dostęp do grafik z każdego miejsca, o każdej porze daje mediom możliwość natychmiastowej publikacji materiału.

Kolejnym elementem usprawniającym komunikację z mediami jest „Kalendarium wydarzeń”, pełniące funkcję grafika ułatwiającego planowanie i pracę jego użytkownikom. – Intensywny rozwój Samsung, wzrost znaczenia firmy w ramach wszystkich grup produktowych to efekt m.in. wielu akcji promocyjno – marketingowych prowadzonych często w tym samym czasie. Kalendarium uporządkuje te wszystkie wydarzenia oraz pozwoli mediom wybrać interesujące ich tematy. Mamy nadzieję, że dziennikarze uznają tą pozycję za przydatną i wygodną – mówi Blanka Fijołek, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Samsung Electronics Polska. Zarejestrowani dziennikarze dodatkowo będą informowani e-mailem i sms-em (jeśli podczas rejestracji do biura wyrażą na to zgodę) o zbliżających się wydarzeniach np. o konferencjach).

W przypadku dodatkowych pytań – media zawsze mogą zajrzeć do zakładki „Kontakt”, gdzie znajdą wszystkie dane kontaktowe: adresowe, mailowe i telefoniczne rzecznika prasowego Samsung. – Już dziś zachęcam wszystkich dziennikarzy do rejestracji w Internetowym Biurze Prasowym. To możliwość kompleksowej, nowoczesnej komunikacji oraz natychmiastowa wiedza o wszystkim, co ważne w Samsung Electronics Polska. – podsumowuje Blanka Fijołek.