Do 11 lipca w Złotych Tarasach miłośnicy futbolu mogą oglądać na żywo rozgrywki Mistrzostw Świata 2010 na dużym ekranie. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited. Mundialowe zmagania drużyn piłkarskich będzie można śledzić codziennie aż do zakończenia Mistrzostw.
– Jak pokazać miejsce w którym emocje sportowe łączą się ze znakomitym jedzeniem? Wystarczyło sięgnąć po wspomnienia z dzieciństwa i wszystko stało się proste. Key visual do tej kampanii doskonale wpisuje się
w niezobowiązującą, przyjazną atmosferę Złotych Tarasów. Wciągamy konsumentów w grę w skojarzenia, prowokujemy do myślenia i dajemy impuls do dobrej zabawy. Jak widać praca nad tym briefem była czystą przyjemnością – skomentował wydarzenie Rafał Grzeszkowski, Creative Director i Partner w agencji Communication Unlimited.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiadają Złote Tarasy. W kampanii wykorzystano wiele nośników m. in. Internet, outdoor (m.in. ctl, ctl scrolle, ctl pilary), prasa (m.in. Warsaw Insider), a także plazmy wewnątrz galerii Złote Tarasy. Przekaz zaprasza do wspólnego oglądania Mistrzostw na dużym ekranie.
Communication Unlimited już od ponad 10 lat współpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów , Złotych Tarasów, Galerii Kazimierz oraz Galerii Jurajskiej.