Logo

Marketing MIX

Walk Group dla Unilever Polska

Walk Group wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Unilever na działania dla marki Rexona. Propozycja Walk Group została wybrana spośród ofert trzech agencji, które zostały zaproszone do przetargu. Za działania ATL odpowiada agencja Walk The Line. O relacje mediowie zadba Walk & Talk, natomiast działania z zakresu Social Media Marketingu poprowadzi The Next Step.

Obecna kampania jest kontynuacją pierwszej część kampanii marki pod hasłem „Jak jej to powiedzieć?”, która ruszyła w kwietniu br. i akcentowała dylematy oraz problemy związane z brakiem codziennej higieny wśród Polek. Drugi etap kampanii akcentuje konieczność codziennego stosowania antyperspirantu. Ambasadorką kampanii, która rozpoczęła się w połowie czerwca, jest aktorka Małgorzata Socha. W spocie reklamowym gra samą siebie – młodą i aktywną kobietę, która dba o prawidłową higienę m.in. dzięki nawykowi codziennego stosowania antyperspirantów. Aktorka podkreśla znaczenie higieny mówiąc, że antyperspiranty Rexona zapewniają podwójną ochronę przed nieprzyjemnymi zapachami i dostosowują się do indywidualnych potrzeb gwarantując zabezpieczenie przed brzydkim zapachem przez cały dzień.

Szeroko zakrojone działania będą prowadzone w TV, prasie, Internecie, outdoorze, w radio oraz na portalach społecznościowych.

Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja LOWE. Lokalną platformę komunikacyjną wypracowała agencja Walk Group.

Celem prowadzonych działań będzie zwrócenie uwagi Polek na konieczność codziennego dbania o nienaganny wizerunek. Wszystkie działania są prowadzone pod hasłem „Rexona – Moja podwójna ochrona. Codziennie.”.