Logo

Marketing MIX

Letnia kampania NGine i 4Move na Motorway 12 x 4m

Na nośnikach Motorway 12 x 4m, należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się letnia odsłona kampanii promocyjnej napoju izotonicznego 4Move i energetycznego NGine. Kampania reklamowa NGine trwa od maja, 4Move zaś wystartowała w czerwcu, w obu przypadkach była obecna w telewizji oraz na outdoorze w miastach. Odpowiedzialny za przygotowanie strategii mediowej dom mediowy Equinox zdecydował o wakacyjnym wyjściu kampanii poza miasta i zakupie nośników w ogólnopolskiej sieci Motorway 12 x 4m. Powierzchnie Motorway poza miastami są także lokalizowane przy głównych trasach prowadzących nad morze, na Mazury i w góry, czyli do najpopularniejszych miejsc letniego odpoczynku. – Dzięki temu reklama jest tam, gdzie podczas wakacji są jej adresaci: młodzi, aktywni, dynamiczni, ciekawi ludzie  – mówi Karolina Kowalczyk z Equinoxa. Outdoorowa kampania napojów potrwa przez dwa miesiące, za kreację odpowiada agencja TBWA.