Logo

Marketing MIX

Joanna po raz pierwszy wybiera outdoor

Firma Laboratorium Kosmetyczne Joanna w wakacyjnych miesiącach jest obecna z promocją swoich produktów nad polskim morzem. Marketer po raz pierwszy skorzystał z nośników reklamy zewnętrznej decydując się na sieć Holiday Media, Clear Channel Poland.

Polskie firmy coraz częściej wybierają outdoor, jako sposób dotarcia do konsumenta.  Joanna jest drugą, po Ziaji, firmą kosmetyczną,  która w tym roku po raz pierwszy wykorzystała ten kanał komunikacji. Joanna, lider sprzedaży w kategorii depilacja, na nośnikach reklamy zewnętrznej promuje dwie najnowsze linie –  kosmetyki do depilacji oraz do pielęgnacji ciała.

Wypoczywający nad polskim morzem turyści zobaczą promocję produktów do depilacji Sensual oraz owocowych peelingów myjących Body Natura. Kampania realizowana jest w lipcu i sierpniu na 340 nośnikach Holiday Media. Promocja obejmuje 26 największych nadmorskich miejscowości tj: Gdańsk, Hel, Krynica Morska, Łeba, Ustka. Wyłącznym dostawcą outdooru jest Clear Channel Poland. Za planowanie kampanii, kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu firmy Joanna. Kampania potrwa do 31 sierpnia 2010 roku.