Logo

Marketing MIX

Podróż Orient-Expressem z Sound of Music

Legendarny pociąg wyruszył w kolejną podróż. Tym razem jego pasażerami byli kluczowi  klienci korporacyjni Banku Pekao SA. 28 maja 2010 r. w Rumii – Gdyni w hotelu Faltom, 4 czerwca w krakowskim Centrum Reduta i 19 czerwca we wrocławskiej Hali Stulecia, w specjalnej oprawie scenograficznej imitującej Orient-Express, jego goście w jeden wieczór pokonali wiele mil, zatrzymując się na historycznych stacjach:  Budapeszt – Istambuł – Paryż.  W scenariusz wpisano różnorodne atrakcje – od tańca, przez magię, aż po występy gwiazd dużego formatu.  Zmieniające się wciąż widoki na imitujących okna pociągu ekranach, charakterystyczne dźwięki, regionalne smaki odwiedzanych miejsc oraz specjalne animacje, wyczarowały klimat kolejnych przystanków na trasie. Był węgierski czardasz, orientalna rewia i paryskie „Moulin Rouge” – dynamiczne, taneczne ewolucje w mistrzowskim wykonaniu. Oryginalne kostiumy, aktorzy wcielający się w najróżniejsze role – wszystko to stworzyło iluzję nieistniejącego świata, do którego w tumanach pary z lokomotywy przenieśli się pasażerowie. Wyprawę zwieńczyły koncerty gwiazd: In Grid oraz Justyny Steczkowskiej.

Pomysłodawcą scenariusza, scenografii i multimediów oraz organizatorem i realizatorem projektu oddającego klimat eleganckiej wyprawy w duchu historycznej trasy Orient-Expressu, jest kreatywny team agencji eventowej Sound of Music.