Logo

Marketing MIX

„Adam” – mężczyźni kontra rak piersi

Od czternastu lat polski oddział firmy Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa Centrum  prowadzi w naszym kraju działania profilaktyczne i edukacyjne w ramach kampanii Avon kontra rak piersi – Wielka Kampania Życia. Dzięki nim wzrasta świadomość konieczności systematycznej profilaktyki i coraz więcej kobiet decyduje się na regularne badania USG piersi. W tym roku, w ramach kampanii, zostanie przeprowadzona wyjątkowa i nierealizowana nigdzie poza Polską akcja, która ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi. Ambasadorem projektu „Adam”, bo tak została nazwana akcja,  jest znany i ceniony projektant mody męskiej – Tomasz Ossoliński.

 – Chcemy aby to właśnie męzczyźni wzięli na siebie część odpowiedzialności, motywowali i zachęcali kobiety do regularnego badania. Bo to im właśnie rak piersi zabiera żony i matki ich dzieci, burząc szczęście tysięcy rodzin rocznie –  mówi Katarzyna Warzecha, dyrektor Marketingu Avon Cosmetics. Na cześć pierwszego mężczyzny, pierwszego ojca, męża i przyjaciela, powstał projekt „Adam”. Ambasadorem projektu został znany polski projektant mody męskiej – Tomasz Ossoliński. „Adam” to projekt skłaniający do chwili refleksji nad powrotem do ideałów i odpowiedzialnością za drugą osobę. To projekt mający zwrócić uwagę na problem dotykający co piątą kobietę na świecie, co piątą matkę, żonę i córkę. 3 września 2010 roku w Pałacu w Wilanowie odbędzie się wyjątkowy, ekskluzywny pokaz kolekcji zapro-jektowanej przez Tomasza Ossolińskiego specjalnie na tę okazję, która w późniejszym czasie zostanie zlicytowana, a całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz działań w ramach Wielkiej Kampanii Życia.

– Jestem zaszczycony tym, że Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum i Avon Cosmetics Polska zapropo-nowały mi – mężczyźnie, wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie –  mówi Tomasz Ossoliński.

Na uwagę zasługuje również fakt, że kolejnym mężczyzną zaangażowanym w projekt jest Tomasz Sadurski –wybitny rysownik i ilustrator mody, który na swoim koncie ma współpracę z takimi tytułami jak: Vanity Fair, Tush, Suddeutsche Zeitung, Twój Styl. Sadurski zajmie się oprawą graficzną projektu.