Logo

Marketing MIX

Ekologiczna akcja edukacyjna Carlsberga

Firma Carlsberg Polska zorganizowała tego lata ekologiczną akcję edukacyjną pod nazwą "Zadbaj o środowisko", z którą gościła na sponsorowanych przez nią imprezach. Celem tej inicjatywy było zwrócenie uwagi na problem zaśmiecania terenów bliskich zamieszkania, a szczególnie – zielonych, rekreacyjnych, z jednoczesnym uświadamianiem uczestników imprezy, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa. W ramach tego EKOprogramu na imprezach zebrano łącznie ponad 100 tysięcy plastikowych kubków po piwie. Partnerem akcji była Fundacja EkoRozwoju.

Z EKOprogramem, którego zadaniem było uwrażliwienie na dbałość o otoczenie, firma zawitała na Dniach Morza, Dniach Brzeska i Sierpca, Biesiadzie Kasztelańskiej w Płocku oraz Seven Festivalu w Węgorzewie. Z akcją "Zadbaj o środowisko" obecna była również na koncercie Metallica, przeprowadzając ją wspólnie z Coca Colą i Telepizzą. Podczas tych wszystkich imprez pełnoletni biesiadnicy byli zachęcani do wzięcia udziału w sprzątaniu plastikowych kubków jednorazowych po piwie, w zamian otrzymując – w specjalnej EKOStrefie – gadżety z materiałów biodegradowalnych, takie jak: czapki, maty plażowe, peleryny przeciwdeszczowe, długopisy i otwieracze. Profesjonalną utylizacją plastikowych kubków po złocistym trunku zajmowały się lokalne firmy recyklingowe. Podczas akcji były rozdawane również ulotki edukacyjne, w których zawarte zostały kluczowe zagrożenia wynikające ze śmiecenia oraz EKOporady, jak każdy z nas może pozytywnie wpływać na otoczenie z korzyścią dla środowiska.

W ramach ekologicznej akcji edukacyjnej "Zadbaj o środowisko", na tych imprezach, udało się w sumie zebrać ponad 100 tysięcy kubków.