Logo

Marketing MIX

Jet Line dla Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

Jet Line, firma reklamy wielkoformatowej, włączyła się do ogólnopolskiej akcji „Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa – Weekend bez Ofiar”. Na wielkoformatowych nośnikach Motorway pojawiły się plakaty promujące kampanię.
 
Akcja ma zasięg ogólnokrajowy i jest adresowana do wszystkich użytkowników dróg: kierowców, pasażerów, pieszych i rowerzystów. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na podstawową dla wszystkich kwestię bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

– Zawsze chętnie popieramy akcje promujące odpowiedzialne zachowanie na drogach, „Weekend bez Ofiar” jest kolejną, w którą się włączamy. Kampanie reklamowe w naszej sieci Motorway są adresowane w głównej mierze właśnie do kierowców, jest więc dla nas oczywiste, że bierzemy udział w takich działaniach edukacyjno – społecznych  – mówi Michał Ciundziewicki, Prezes Zarządu Jet Line.

W poprzednich latach Jet Line dołączył m.in. do akcji „Włącz światła, włącz myślenie”, „Drogi zaufania” czy „Prowadzę jestem trzeźwy”, nieodpłatnie udostępniając nośniki Motorway 12 x4m.  
„Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa – Weekend bez Ofiar” zorganizowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad we współpracy z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komendą Główną Policji, Komendą Główną Straży Pożarnej, Głównym Inspektoratem Transportu Drogowego i Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Więcej o akcji na stronie www.weekendbezofiar.pl