Logo

Marketing MIX

Starcom i ZenithOptimedia łączą się w VivaKi

Polskie oddziały Starcom MediaVest i ZenithOptimedia kontrolująca je Grupa Publicis postanowiła połączyć w strukturze VivaKi, żeby zacieśnić ich współpracę, osiągnąć efekt skali oraz zyskać pod względem wiedzy, oprogramowania i zasobów ludzkich. Jednocześnie obie firmy zachowają całkowitą rozdzielność i poufność informacji związanych z obsługą klientów. Prezesem VivaKi w naszym kraju został Jakub Benke, CEO polskiego oddziału Starcom MediaVest Group . Funkcję trading directora nowej struktury, zarządzającego negocjacjami mediowymi dla jej scentralizowanego budżetu, objął Piotr Piętka, dotychczas wiceprezes Starcomu, jego zastępcą została Iwona Jaśkiewicz-Kundera, dyrektor ds. zakupu w ZenithOptimedia.

Grupa Publicis zaczęła łączyć swoje firmy mediowe w strukturę VivaKi w 2008 roku. Do tej pory nowy podmiot został uruchomiony na 15 rynkach, które Publicis uznaje za strategicznie istotne.