Logo

Marketing MIX

Imprezy spadochronowe promują Coca-Colę Zero

Rusza minicykl imprez promujących Coca-Colę Zero. Podczas eventów – organizowanych przez agencję Euro RSCG 4D – można skorzystać z symulatora skoków spadochronowych. W ramach imprez promujących Coca-Colę Zero odbywają się liczne konkursy, których zwycięzcy mogą odbyć lot w symulatorze skoków spadochronowych, gdzie prędkość wiatru dochodzi do 200 km/h. Odpowiednich wskazówek udziela śmiałkom m.in. Marek „Maras” Nowakowski, wielokrotny mistrz Polski w spadochronowej akrobatyce zespołowej. – Coca-Cola Zero inspiruje do poszukiwania bezkompromisowych rozwiązań, więc taki event jest jej bardzo bliski – opisuje Rafał Jakubowiak z Coca-Cola Poland Service. Imprezom towarzyszą akcje samplingowe na ulicach miast, kampania ambientowa z wykorzystaniem videotrucka (samochodu wyposażonego w ekran LED) oraz działania w mediach społecznościowych. Pierwszy event odbył się 31 lipca w Trójmieście, a kolejne są zaplanowane 4 sierpnia w Warszawie i 7 sierpnia w Krakowie. Za organizację imprez odpowiada agencja Euro RSCG 4D.