Tegoroczny październik upłynie pod znakiem wydarzenia VIPMedica skierowanego do reprezentantów branży farmaceutyczno-medycznej. Wypełnią go szkolenia biznesowe, warsztaty poświęcone zarządzaniu karierą, spotkania z pracodawcami z kraju i za granicą oraz konferencje medyczne. VIPMedica to jednak przede wszystkim przestrzeń dla wystawców różnych sektorów rynku, którzy dedykują swoje produkty i usługi środowisku lekarskiemu, a także inauguracja prestiżowego programu lojalnościowego VIPMedica Club. To więc skuteczny kanał dotarcia ze swoją ofertą do medycznej grupy docelowej.
VIPMedica to impreza o charakterze targowo-szkoleniowym, podczas której spotka się ponad 5000 przedstawicieli branży farmaceutyczno-medycznej na blisko 1000-metrowej powierzchni warszawskiego hotelu Sheraton. Posiada ona bogatą tradycję jako uzupełnienie cenionych w kręgach lekarzy targów pracy i kariery MedPharm Careers. Jednocześnie organizatorzy postanowili nadać wydarzeniu nową, oryginalną formułę. Wzbogacenie go o moduł prezentujący zarezerwowane wyłącznie dla lekarzy rozwiązania zakupowe sprawia, że impreza nabiera lifestyle’owego charakteru i przyczynia się do kształtowania nowych trendów zakupowych w środowisku lekarskim.