Logo

Marketing MIX

Trinny i Susannah w Galerii Mokotów

Pomysłodawcą i organizatorem eventu z udziałem brytyjskich stylistek Trinny i Susannah była Galeria Mokotów. Oprócz celu wizerunkowego poprzez organizację tego wydarzenia chciano wzmocnić wizerunek Galerii Mokotów jako fashion leadera. Obecność w Galerii Mokotów wielu różnych marek, zarówno selektywnych, jak również tych z segmentu średniej półki bardzo dobrze wpisywała się w event, którego założeniem były metamorfozy stylizacyjne.

„Naszym zadaniem była organizacja eventu na miarę pozycjonowania Galerii Mokotów, tym bardziej, że w tym roku Galeria Mokotów będzie świętowała swoje 10-lecie. Przy jego planowaniu zwracaliśmy także uwagę, aby w zabawę wciągnąć jak najszersze grono naszych dotychczasowych i przyszłych klientek, stąd pomysł na konkurs, w którym można było wygrać metamorfozy w wykonaniu naszych gwiazd – Trinny i Susannah” – powiedziała Magdalena Woronowicz, Marketing Manager Galerii Mokotów.

Organizacja wydarzenia z udziałem Trinny i Susannah, których była to pierwsza wizyta w Polsce, spełniła oczekiwania Galerii Mokotów, jak również klientów centrum. Sukces osiągnięto na polach szeroko pojętej komunikacji marketingowej i PR. Wydarzenie przyciągnęło rzesze klientów z różnych części Warszawy, ale także z całej Polski. W tym dniu footfall wzrósł o około 30% w porównaniu do poziomu odwiedzalności Galerii Mokotów
z inną czerwcową sobotą.