Logo

Marketing MIX

Mediacore w branży outdoorowej

W poniedziałek 2 sierpnia b.r. działalność rozpoczęła firma mediacore sp. z o.o.. Współzałożycielami mediacore sp. z o.o. są branżowcy z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem: Michał Zawada, pełniący wcześniej funkcję dyrektora działu technicznego i logistyki Neolit Media oraz Andrzej Karwowski związany z INK Communication – pierwszą w Polsce agencją zajmującą się profesjonalnymi usługami z zakresu marketingu referencyjnego. Głównym obszarem działalności mediacore sp. z o.o. jest sprzedaż brokerska reklamy wielkopowierzchniowej.

– Współpracując z właścicielami i dotychczasowymi operatorami OOH proponujemy naszym klientom kompleksową ofertę obejmującą dostęp do najbardziej atrakcyjnych lokalizacji wielkopowierzchniowych głównych miast Polski. Wiemy, jak istotna dla naszych klientów jest znajomość rynku OOH i know-how – to właśnie jest naszą wizytówką. Doskonale znając, ten rynek jesteśmy w stanie opracować z klientem strategię, która będąc trzonem kampanii pozwoli spełnić jej założenia – podkreśla Michał Zawada.

Reklama OOH to nadal bardzo popularna i lubiana przez marketerów forma dotarcia do konsumenta. Pierwsza połowa 2010 roku pokazała, że ten segment rynku reklamowego ma stabilna pozycję i w przeciwieństwie do innych mediów zabezpieczył sobie miejsce w budżetach klientów.

– Zdajemy sobie sprawę, że rynek jest trudny i konkurencyjny, zawsze jednak znajdzie się miejsce na firmę, która wyróżni się jakością obsługi i niestandardowym podejściem do potrzeb klienta. Naszej przewagi konkurencyjnej upatrujemy w poszukaniu nowych klientów, którzy dotychczas w outdoorze nie byli obecni.  – stwierdza Andrzej Karwowski.

Mediacore nawiązała już współpracę ze spółką ING Real Estate Development, dla której dostarczyła kompleksową usługę reklamową w Centrum Wrocławia, promującą najnowszą inwestycję: ekskluzywne apartamenty Thespian.