Logo

Marketing MIX

Katy Perry twarzą Ery

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, w ramach projektu grupy Deutsche Telekom, umożliwi swoim klientom – fanom jednej z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd muzyki pop, Katy Perry – udział w teledysku do jej nowej piosenki „Firework”.

W produkcji teledysku do singla „Firework”, który ukaże się jeszcze tej jesieni, wezmą udział najbardziej zagorzali fani artystki. Współpraca piosenkarki w ramach projektu zaowocuje również koncertami promującymi jej nową płytę w 8 krajach, w których Deutsche Telekom prowadzi swoją działalność, w tym także w Polsce.

Katy Perry słynie ze swojego otwartego, autentycznego wizerunku, więc to, że chce się podzielić ze swoimi fanami miejscem w świetle jupiterów wydaje się naturalne. Już niebawem PTC – w ramach współpracy z grupą DT – sprawi, że będzie to możliwe dla polskich fanów. Szczęśliwi wybrańcy otrzymają prawo do występu w jej teledysku, który będzie kręcony pod koniec września. W każdym kraju będzie obowiązywał inny system przyznawania tego wyróżnienia — fani będą poproszeni o wykonanie jakiegoś zadania, nakręcenie krótkiego filmu obrazującego ich talent wokalny lub taneczny albo po prostu wezmą udział w loterii. W projekcie, obok Polski, uczestniczą inne kraje z grupy Deutsche Telekom, takie jak: Niemcy, Austria, Węgry, Czechy, Słowacja, Macedonia i Czarnogóra.

„Cieszę się, że mam szansę współpracować z Polską Telefonią Cyfrową, ponieważ chciałabym, żeby teledysk do „Firework” trafił do wszystkich, żeby był autentyczny i szczery” — powiedziała Katy Perry. „To dla mnie bardzo ważna piosenka. Wierzę, że w każdym z nas żarzy się iskra, która może przerodzić się w fajerwerk. Bardzo się cieszę, że będę mogła zbliżyć się do moich fanów”.