Logo

Marketing MIX

OSHEE wybiera Clear Channel

Firma OSHEE producent napojów izotonicznych w sierpniu po raz pierwszy wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej do promocji swoich produktów. Kampania realizowana jest głównie na nośnikach firmy Clear Channel.

Firma OSHEE, wicelider w kategorii napojów izotonicznych, w najnowszej kampani promuje produkty z limitowanej serii. Napoje w wielu smakach oferowane są konsumentom w unikanym, praktycznym opakowaniu – bidonie. Produkowane przez firmę bogate w sód, potas oraz witaminy tj (B3, B5, B6, B7, E) napoje izotoniczne, nie tylko skutecznie gaszą pragnienie, ale przede wszystkim zapewniają optymalne nawodnienie organizmu, powodując natychmiastowy wzrost energii i wytrzymałości OSHEE to kolejna w tym kwartale firma, która po raz pierwszy w historii skorzystała z  outdooru, wykorzystując do kampanii głównie nośniki reklamy zewnętrznej firmy Clear Channel. Kampania potrwa przez cały sierpień, Clear Channel udostępnił na promocję napoju izotonicznego nośniki Super Net 6×3 oraz ekskluzywne nośniki Backlight 8×4 w całej Polsce. Kampania outdoorowa jest uzupełnieniem kampanii telewizyjnej dla tej marki. Za planowanie kampanii, kreację i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu firmy OSHEE.