Logo

Marketing MIX

Lewis Hamilton reklamuje Reebok ZigTech

Rozpoczęła się kampania reklamowa butów Reebok ZigTech z udziałem Lewisa Hamiltona. Akcję przygotowały firmy Carat, Hypermedia i ARBOvision Warszawa. Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na polski rynek butów Reebok ZigTech podkreśla, że zmniejszają one obciążenie kluczowych mięśni nóg w trakcie biegu nawet do 20 proc. Twarzą akcji pod hasłem „Napój energetyczny dla Twoich stóp” jest mistrz Formuły 1 Lewis Hamilton. Hamilton od dłuższego czasu jest twarzą reklamową Reeboka – ostatnio brał udział w kampanii wizerunkowej tej marki.

Działania reklamowe Reebok ZigTech od początku sierpnia są prowadzone na outdoorze (siatki wielkoformatowe w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Zielonej Górze), a we wrześniu obejmą telewizję (3-tygodniowa kampania w kanałach Polsatu, TVN i Discovery), internet (największe portale) oraz prasę (magazyny branżowe, współpraca z „Men’s Heath”). Kreacja kampanii została przygotowana centralnie, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają Carat i Hypermedia, a działania PR i ePR koordynuje ARBOvision Warszawa.