Logo

Marketing MIX

Wzrosty Clear Channel w II kwartale

Clear Channel, największy koncern mediowy, odnotował wzrost przychodów o 4% w II kwartale 2010 w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku. Wzrostowy trend wykazała zarówno dywizja radio jak outdoor na poziomach odpowiednio 4% oraz 1%.

Drugi kwartał 2010 roku to już kolejny okres, w którym Clear Channel odnotował wzrost przychodów. Jest to skutek pojętych w 2009 roku działań związanych ze zwiększeniem efektywności posiadanych aktywów. Do korzystnego wyniku przyczyniła się również restrukturyzacja kosztów spółki. Przychody Clear Channel Oudoor wzrosły w II kwartale 2010 roku do  701,4 mln $ z poziomu 692,1 mln $. Wyłączając różnice kursowe koncern zanotował wzrost przychodów na poziomie 2%. Obecnie zarząd dywizji Outdoor skupia się na identyfikowaniu obszarów inwestycyjnych które zwiększą dynamikę wzrostu przychodów. Należy do nich mi.n. przetarg na wiaty w Warszawie do którego przystąpił Clear Channel Poland.