Logo

Marketing MIX

Jet Line ponownie dla IKEA

Firma reklamy wielkoformatowej Jet Line na zlecenie sklepów IKEA w Jankach i Poznaniu realizuje akcję promocyjną z wykorzystaniem nośników mobilnych. Jet Bike ‘i przez dwa tygodnie, a MobiJety przez tydzień zapowiadają nowy katalog IKEA 2011.  Akcja IKEA z Jet Bike‘ ami i MobiJetami będzie trwać w dziesięciu podwarszawskich miejscowościach, m. in w Konstancinie, Milanówku, Piasecznie, Józefosławiu. W kolejnym tygodniu zaś wyłącznie Jet Bike ‘i będą promowały katalog w Poznaniu. Nowy katalog IKEA 2011 w dystrybucji będzie od 23 sierpnia.

– JetBike ‘i to nośniki oryginalne, typowo letnie, łatwo przyciągające uwagę przechodniów. Mają niemal nieograniczone możliwości dotarcia do adresatów przekazu, zwłaszcza na osiedlach. Dodatkowo kierowcy są ubrani w  firmowe koszulki IKEA, co składa się na spójną całość przekazu i gwarantuje dotarcie do adresatów z informacją – podkreśla Ania Żegocka, Account Manager Jet Line.

– JetBike' i są zarówno atrakcyjnym, jak i niestandardowym rozwiązaniem promującym nowy Katalog IKEA 2011. A jak powszechnie wiadomo lubimy zaskakiwać swoich klientów. Mamy nadzieję, że ten rodzaj promocji tegorocznej edycji Katalogu IKEA 2011 spodoba się naszym klientom i chętnie "wpuszczą" go do domu – mówi Marta Ciężkowska, Specjalista ds. Marketingu IKEA Janki. – Dodatkowo JetBike'i są ekologiczne, dzięki czemu doskonale wpisują się w naszą proekologiczną politykę oraz zachęcanie do zdrowego stylu życia – dodaje Karolina Adamiec
z IKEA Poznań.

Do Jet Line należy pełna organizacja logistyczna oraz techniczna akcji: druk plakatów, opracowanie tras przejazdów i miejsc postojowych rowerków oraz MobiJetów. W przypadkach obu sklepów akcja została zlecona bezpośrednio firmie. W ubiegłym roku Jet Bike ‘i pracowały w podobnej akcji informacyjnej dla IKEA w Katowicach.