Logo

Marketing MIX

Barcelona z Incentive Concept dla firmy Jupiter

W połowie października agencja Incentive Concept zabierze współpracowników firmy Juniper na przedłużony weekend w Barcelonie. Incentive Concept przygotowało wyjątkowy program, który pozwoli odkryć zwiedzającym najciekawsze zakątki Barcelony w niebanalny sposób. Kulminacyjnym punktem wyjazdu będzie nie lada gratka dla fanów piłki nożnej na najwyższym poziomie – uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję podziwiać grę dumy Katalonii FC Barcelony z Valencią z trybun słynnego stadionu gospodarzy.

Tworzenie atmosfery wyjazdu rozpocznie się tradycyjnie jeszcze przed wylotem. Uczestnicy otrzymają specjalnie przygotowany zagadkowy gadżet tematycznie związany z wyjazdem i książeczkę wyjazdową. Na potrzeby całego przedsięwzięcia zaprojektowano również specjalne logo oraz identyfikatory dla każdego z uczestników.

Dużą wartość motywacyjną, może mieć wspólny udział w wydarzeniach kulturalnych czy sportowych – zarówno spektakularny koncert lub mecz obejrzany na żywo na legendarnym stadionie wywołują ogromne emocje, które mobilizują dwukrotnie. Emocje budowane są przed wyjazdem, w jego trakcie, a także po jego zakończeniu – gdzie funkcjonują jako pozytywne wspomnienia – mówi Krzysztof Michniewicz, Dyrektor Generalny Incentive Concept. – Dzięki takim spotkaniom budowane są lepsze relacje z klientami biznesowymi, czy pracownikami. W efekcie te pozytywne relacje przekładają się na rozwój biznesu.