Logo

Marketing MIX

Mały krok w wielkiej sprawie

Biorąc udział w ECCO Walkathonie każdy ma szansę spędzić czas potrójnie pożytecznie – pomagając potrzebującym, spotykając się z rodziną i przyjaciółmi oraz spędzając zdrowo i aktywnie czas na świeżym powietrzu.

Tegoroczna edycja spaceru odbędzie się w sobotę, 11 września na warszawskiej Agrykoli. Idea akcji jest prosta – wystarczy przejść trasę sześciu lub dziesięciu kilometrów, a organizator akcji, firma ECCO – duński producent obuwia, przekaże cztery złote za każdy przebyty kilometr na konto wybranej przez uczestnika organizacji charytatywnej. Uczestnicy mogą przekazać wychodzone pieniądze na społecznie ważne projekty realizowane przez trzy organizacje charytatywne: przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce (wsparcie rodzinnego domu czasowego pobytu „Puchatek” w Biłgoraju oraz budowa rodzinnego Domu ECCO w Burundi), Fundację TVN
„nie jesteś sam” (wsparcie projektu budowy Centrum Profilaktyki Nowotworów przy Instytucie Onkologii w Warszawie) oraz organizację ekologiczną WWF (ochrona naturalnych siedlisk niedźwiedzi polarnych w Arktyce).

– Z każdym rokiem staramy się, aby ECCO Walkathon przyciągał coraz więcej rodzin z dziećmi. Przygotowujemy atrakcje specjalnie dla najmłodszych uczestników spaceru, tak by w przyjaznej atmosferze i wśród ciekawych atrakcji kształtować postawy prospołeczne od najmłodszych lat.- powiedział Maciej Wyrwas, Marketing & PR Manager ECCO Shoes Poland.