Logo

Marketing MIX

Kampania reklamowa marki Mastercook

W trzecim kwartale roku marka Mastercook, jeden z czołowych producentów AGD w Polsce, rozpocznie nową kampanię reklamową. W przygotowanych spotach, pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch”, zaprezentowane zostaną: piekarnik MF-880 ATCX, który sam rozpoznaje potrawę i wybiera najlepszy sposób pieczenia oraz pralka PTDE 126 Bio, która błyskawicznie dopiera do czysta. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki, która oferuje bogaty asortyment nowoczesnych produktów AGD. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty: 15 i 30 sek. Autorem reklam jest międzynarodowa agencja Saatchi&Saatchi. Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk – reżyser popularnego serialu „Usta, Usta”, emitowanego w stacji TVN.
Autor nagradzanych wielokrotnie w kraju i za granicą kreacji reklamowych.