Logo

Marketing MIX

Canon w objęciach Live Marketing Concept

Agencja Live Marketing Concept zorganizowała widowiskową premierę najnowszych produktów firmy Canon Polska. W ostatni czwartek, 26 sierpnia, w nowoczesnych wnętrzach warszawskiego klubu „The Nine” odbyła się prezentacja technicznych nowinek światowego lidera na rynku przetwarzania obrazu. Wydarzenie rozpoczęło się spektakularnym występem grupy Art Color Ballet, łączącej bodypainting z tańcem. Grupa uświetniła event swoim występem, a także nietypową prezentacją nowości produktowych Canon, w tym najnowszego aparatu fotograficznego z serii EOS – modelu 60D. Podczas eventu przedstawiono między innymi odświeżoną linię kultowych aparatów Powershot, Ixus, a także drukarek Pixma. Niebywałą atrakcją był również poczęstunek dla wszystkich Gości na bazie kuchni molekularnej połączony ze specjalnym pokazem, a chętni mieli możliwość bezpośredniego przetestowania najnowszych produktów firmy Canon, szczególnie w zakresie integracji aparatów z drukarkami. Event kierowany był w szczególności do dziennikarzy z mediów związanych z branżą IT consumer, foto-video oraz pism life stylowych. Spotkanie poprowadził Zbigniew Urbański, prezenter popularnego programu „Gadżet” emitowanego na antenie TVN Turbo.