Logo

Marketing MIX

Kampania przeciw tragicznym utonięciom

"Wpłyń na swoją wyobraźnię" – za rok akcja społeczna Change w pełnym wymiarze. Agencja reklamowa Change zorganizowała akcję społeczną mającą na celu uświadomienie Polakom ryzyka utonięcia podczas beztroskich kąpieli w jeziorze lub rzece. Akcja potrwa do końca wakacji. Objęła swym zasięgiem niemal 50 kąpielisk zlokalizowanych na najczęściej odwiedzanych akwenach wodnych Warmii i Mazur. W każdym z tych miejsc został umieszczony pływający obrys postaci symbolizujących ofiarę utonięcia. Patronem akcji jest WOPR, który służy merytorycznym i organizacyjnym wsparciem przy realizacji tego zadania. Akcja ma charakter pilotażowy, na przyszły rok swoje poparcie dla inicjatywy zapowiedziały: Fundacja Integracja, Państwowa Straż Pożarna oraz Komenda Główna Policji. Tegoroczna kampania ambientowa ma rozrosnąć się do rangi powszechnej akcji społecznej nakierowanej na edukację i prewencję.